loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان هایی از لطف خدا، جلوه هایی از رحمت حق - جلد دوم

ناشر مرسل

نویسنده مهدی صاحب هنر

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21942 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
59,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب روایتگر 99 داستان و حکایت زیبا، شیرین و عبرت آموز از دل احادیث و روایات و کتاب ها و منابع معتبر تاریخی است.
«مامور غیبی، دعوت نامه ای از سلطان حقیقی، رحم مادر، نیت خیر، راز موفقیت، هدیه آسمانی، بارقه رحمت حق، مژده بهشت، وفای به عهد، مهر مادری و باران رحمت» عناوین برخی حکایات شیرین این کتاب اند.
مولف در مقدمه کتاب می نویسد: «بی شک بحث پیرامون لطف الهی و حکایات بسیار شیرین و آموزنده ای که در این زمینه در طول تاریخ و در اعصار بسیار دور در نظام هستی رخ داده و می دهد و در آینده نیز این جریان معنوی در بستر طبیعت (و ماوراء الطبیعت) وجود خواهد داشت، خیلی روشن و پر واضح است که قلم نارسای حقیر عاجز تر از آن است که بتواند به بیان قطره ای از این اقیانوس بی شمار نعمت ها و الطاف بی منتهای حضرت دوست بپردازد.»

«پذیرش الهی» عنوان حکایتی عبرت آموز در لا به لای صفحات این کتاب است که این گونه روایت می شود:
«گویند وقتی که نمرودیان بیابان وسیعی را پر از هیزم کردند و آن را به آتش مبدل ساختند تا حضرت ابراهیم (ع) را در درون آتش افکندند، آتش آن قدر زیاد بود که پرندگان تا چهار فرسخی نمی توانستند در فضا پرواز کنند. در این میان زنبوری دهانش را پر از آب کرد و بر آن آتش ریخت. جبرئیل از او پرسید: این مقددار آب چه سودی دارد؟ او در پاسخ گفت: خداوند هر کسی را به اندازه قدرتش تکلیف می کند. خداوند عمل زنبور را قبول کرد و او را یعسوب (امیر) زنبورها قرار داد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما