loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان هایی از عشق به خدا (جلوه هایی از شبنم عشق)

ناشر مرسل

نویسنده مهدی صاحب هنر

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21944 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
59,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «داستان هایی از عشق به خدا»، شامل مجموعه داستان ها و حکایات درباره موضوع عشق به خدا یا جلوه هایی از شبنم عشق یار می باشد.
این کتاب یکی از کتاب های مجموعه ای پنج جلدی با عنوان «رحمت خدا» است که داستان هایی از یاد خدا، قهر خدا و عشق به خدا را شامل می شود. داستان هایی از عشق به خدا شامل 83 عنوان داستان است که به زبانی ساده و خودمانی در عین حال بر پایه مستندات دینی نگاشته شده است. هدف از بیان این حکایات و داستان ها این است که خواننده با مطالعه و تفکر درباره نعمت های الهی، لطف خدا و همچنین عشق به ذات احدیت را در وجود خویش کشف و تقویت کند.
نویسنده در نوشتن این کتاب از منابع اصلی و مرجع شیعی و داستان های مرتبط با امامان(ع) و پیامبران الهی استفاده کرده تا مورد توجه مردم به ویژه دانشجویان قرار گیرد. کتاب های پند تاریخ، معراج السعاده، تاریخ الانبیاء، ایمان، آینه اخلاص، قصص الدعا، معراج السعادة ، داستان راستان، داستان های حکیمانه و عبرت های تاریخ، برخی از منابع این کتاب اند.
اوج عشق و دلدادگی، عاشقان بی قرار، راز و نیاز عاشقانه، در آغوش حق، نماز تجسم عشق، عقل و اندیشه، راز نهفته، مشتاق محبوب، ایمنی از آتش، حکایت عشق، محبت مجازی، نور خدا، علامه طباطبایی، سجده طولانی و معصیت خدا برخی از مباحث کتاب را تشکیل داده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما