loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان هایی از یاد خدا

ناشر مرسل

نویسنده مهدی صاحب هنر

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21945 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
23,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که در قالب مجموعه «داستان هایی از رحمت خدا» می باشد، شامل 107 داستان و حکایت عبرت آموز و دلنشین با محور یاد خداوند رحیم و تاثیرات شگفت انگیز یاد او در همه احوالات است.
«بیداردلان، یگانه آرزو، تبسم جوان، گنج های بهشت، چشم به راه، درخت بهشتی، آثار تقوا، تباهی عمر، روشنایی دلها، پاداش بی شمار، مزاح با استاد، ذکر مومن و روضه رضوان» نمونه هایی از حکایت های این کتاب اند.

مهدی صاحب هنر در پیشگفتار کتاب می نویسد: «آیا کسی که خود را عاشق می نامد و در مصاف با عشق و محبت بی قراری می کند، از خود بی خود می شود تا آنجا که همه موجودیت خود، زندگی و مقام خود، اوقات و فرصت ها، توانایی ها، دارایی و اموال و از همه مهمتر حیثیت و آبروی خود را نثار معشوقه اش می کند، آیا چنین انسان عاشقی می تواند غافل باشد؟ آیا غافل بودن با عاشق بودن او سازگار است؟ محک صدق عاشقی و اظهار محبت شخص به محبوب خود، ذکر و یاد نمودن اوست.»

بر اساس مطالب کتاب، از حضرت رسول (ص) روایت شده است:
«کسی که پس از هر نماز تسبیحات اربعه را بخواند، خدای تعالی او را از هفتاد بلا دور می کند که سهل ترین آن فقر است و اگر کسی بر آن مداومت کند، خدا او را از سوختن و خراب شدن ساختمان بر او و غرق شدن نگه می دارد و عاقبت به شر نمی شود و از مردن بد نجات می یابد.»

مصونیت از گناه، عنوان حکایت دیگری از این کتاب است که این گونه نقل شده است:
«خدای متعال به حضرت موسی (ع) فرمود: ای موسی! بترس از من در تنهایی تا تو را از معاصی و گناهان حفظ کنم و مرا در خلوت ها یاد کن تا زمانی که غافل می شوی، من تو را یاد کنم! و خشم و غضب خود را از کسانی که تو را صاحب اختیار آنان قرار داده ام، نگه دار تا من نیز غضب و سخط خود را از تو نگه دارم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما