loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الهه صبر حضرت زینب(س)

5 (1)

ناشر مرسل

نویسنده سیدحسین محمدعلیزاده

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 175

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21947 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
39,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «الهه صبر حضرت زینب(س)» با تأملی بر شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها، این شیرزن عرصه مقاومت، صبر، پایداری و ایثار و اخلاق به رشته تحریر آمده است.
اصولاً سیره و زندگانی حضرت زینب سلام الله علیها را می توان به عنوان الگویی کامل و جامع نه تنها برای زنان جامعه، بلکه برای مردان در همه اعصار دانست. حضرت زینب سلام الله علیها بانویی است که در تمامی عرصه ها به عنوان نمونه شناخته شده است.

محمدعلیزاده در ابتدای کتاب الهه صبر آورده: «در طول تاریخ بزرگ زنان و بزرگ مردانی بوده اند که در بسیاری از صحنه ها حضوری جدی و فعال داشته اند و هر یک نقش بسزایی در روند پیشرفت جوامع و انسان ها ایفا نموده اند. در این میان شخصیت های ارزنده ای که در تمام عرصه ها الگوی یک انسان کامل باشند، انگشت شمارند. حضرت زینب سلام الله علیها که در خاندان رسالت و امامت تربیت یافته به عنوان الگوی نمونه در تاریخ بشریت مطرح است و تنها به جامعه ی زنان اختصاص ندارد. آگاهی و شناخت از تمام ابعاد زندگانی ایشان بسیاری از ابهامات پیش روی بشریت را برطرف می سازد که شامل ابعاد معنوی، سیاسی، اجتماعی و علمی است.»

کتاب الهه صبر در هشت فصل به زندگی دین بانوی گرامی اسلام پرداخته است: فصل یکم که از ولادت تا ازدواج حضرت را در بر دارد به واقعه جانگداز رحلت حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت مستند پرداخته شده است. پس از آن از ازدواج تا ورود به کربلا فصل دیگری از کتاب را رقم زده است. پس از آن بخشی در بردارنده عوامل مؤثر بر شخصیت حضرت زینب سلام الله علیها می باشد. در این بخش این بانو را تربیت یافته کلاس صبر و شهامت از محضر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام حسین علیه السلام معرفی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما