loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گپ و گفت حرفه ای: نکته های کاربردی در مصاحبه برای خاطرات شفاهی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده رضا مصطفوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 113

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «گپ وگفت حرفه ای»، مجموعه نکات کاربردی برای مصاحبه در خاطرات شفاهی انقلاب و دفاع مقدس است.
دوران دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی افتخارات انقلاب اسلامی ایران است. یکی از توصیه های مستمر و اکید رهبر معظم انقلاب، ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند آن دوران است که خود گنجینه ای است، از آداب و فرهنگ ایثار و مقاومت و اخلاق و حماسه و عرفان. استخراج این گنج، نیاز به مهارت و تخصص های لازم دارد که به دلیل تازه بودن این موضوع، کتاب و یا ابزار آموزشی لازم، در دسترس نیست.
نویسنده این کتاب که خود از فعالان و اساتید این عرصه بوده و سال ها سابقه ثبت و تدوین این خاطرات را به صورت کاملاً کاربردی دارد، در کتاب «گپ وگفت حرفه ای» سعی کرده با روشی کاملاً کاربردی، آموزشی، آسان و کوتاه به این موضوع بپردازد.
می توان به جرأت گفت؛ این اولین باری است که این تجربیات خاص دفاع مقدس به این صورت تدوین و منتشر شده است، به گونه ای دیگر کتاب به گونه ای است که می تواند کمک کار علاقه مندان به مصاحبه گری در عرصه های دیگر نیز باشد، همچنین کتاب «گپ وگفت حرفه ای» دارای 72 نکته کوتاه و کاملاً کاربردی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما