loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ته خیار (سی داستان)

ناشر معین

نویسنده هوشنگ مرادی کرمانی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 221

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22124 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
82,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«ته خیار» مجموعه 30 داستان کوتاه است. نویسنده معتقد است بیش تر داستان های این مجموعه زهرخندهایی هستند که به موضوعات غم انگیز همچون مرگ، بیماری و پیری می پردازند ولی از آن جایی که «پشت هر فاجعه ای کمدی ای نهفته است» در این مجموعه به جنبه های طنز این واقعیت ها پرداخته شده است.
عناوین داستان های این کتاب عبارتند از: «ته خیار»، «خندان خندان»، «قالیچه سَبُک»، «میان باد و ابر»، «کیف آویزان»، «کار و بار عروسک ها»، «گرفتاری و التماس»، «درختو»، «دعوا نکنیم»، «گوجه فرنگی و گیتار»، «بچه های پرنده»، «تا پیچ کوچه»، «شکوفه بهاری»، «میخ مهرورزی»، «جوش مزن»، «همه پیاده می شویم»، «دُهل و لگن»، «چشمی در هوای گریه»، «پیشرفت یتیمان»، «بچه خوابیده»، «ما شام نمی خوریم»، «بازگشت»، «غبغب»، «آرایشگر»، «نُقل فندقی»، «قندیل»، «قلنبه قلنبه»، «جهان»، «مورچه بیابان» و «چغندر».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی میرحیدری

این کتاب بسیارزیبا و فوق العاده اشت که پیشنهاد میکنم حداقل دوبار بخونیدش. حداقل دوبار

21 تیر 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما