loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علوم اجتماعی در ایران و چشم انداز آینده آن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22139 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
10,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه ی حاضر، شامل مباحث ارائه شده در سه نشست علمی است که هر یک دربرگیرنده ی دو میزگرد است. نشست های تخصصّی به علوم اجتماعی «علوم اجتماعی در ایران و چشم انداز آینده آن» در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ از سوی گروه علوم اجتماعی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست های تخصّصی، ایجاد فضایی برای بحث و گفتگو با حضور اساتید و سایر دست اندرکاران علوم اجتماعی، بررّسی وضعیت فعلی و ترسیم آینده ی علوم اجتماعی در ایران است. در این دو روز، شش میزگرد برگزار و محورهای مختلفی به بحث گذاشته شد. عناوین برخی از این میزگردها عبارتند از: « نگاه های اقتصادی به علوم اجتماعی؛ نقد درونی و بیرونی»، «نسبت علوم اجتماعی در ایران با اقتضائات بومی و علم جهانی»، و «جایگاه علوم اجتماعی در نظام برنامه ریزی آموزش عالی در ایران».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما