loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جرعه ای از دریای راز

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22361 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «جرعه ای از دریای راز» به شرح و بررسی وصایای امام باقر علیه السلام و حدیثی از امیر مؤمنان علی علیه السلام می پردازد.
این کتاب در 2بخش و با 27 گفتار، حاصل بخشی از دروس اخلاق حضرت استاد است که در آن به شرح وصیتی از امام باقرعلیه السلام به جابر بن یزید جعفی و بررسی حدیثی از مولای متقیان امیر مؤمنان علی علیه السلام درباره ی ایمان پرداخته شده است.
موضوع بحث در روایت نخست، انسان مؤمن است که در این دنیا با نفس خود درگیر است و می کوشد هر لحظه دشمنِ درونش را زمین گیر و مغلوب کند؛ اما این پرسش باقی است که چگونه باید خودِ ایمان را حفظ کرد؟ و اساساً ایمان بر چه پایه هایی استوار است؟ از همین رو با هدف تکمیل مباحث پیشین و پاسخ گویی به این پرسش، در بخش دوم کتاب به شرح کلامی از امیر مؤمنان، علی علیه السلام پرداخته شده است.
عفو یا استیفای حق، پرهیز از خیانت در امانت، پرهیز از خشم، پرهیز از خوشحالی افراطی در برابر ستایش دیگران، و شکیبایی دربرابر بدگوی های دیگران از اصلی ترین سرفصل های این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما