loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عمره ناتمام (خاطراتی از زندان مدینه)

4.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23134 10003022
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عمره ناتمام (خاطراتی از زندان مدینه) دربردارنده «مقدمه، اهمیت زیارت و بخشی از عقاید و جنایات وهابیون، آغاز سفر از قم تا مدینه، تشرف به شهر پیغمبرصلی الله علیه وآله، دستگیری به جرم خواندن زیارت عاشورا، جلسه دادگاه، در انتظار حکم نهایی، نسیم آزادی، خاطراتی چند، نام زهرا سلام الله علیها عقده از دل می برد و ابیاتی چند در زندان مدینه» است.
نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «در دیدگاه وهابیون، علی علیه السلام، عمر، ابوذر، سلمان، معاویه، ابوهریره و یزید، صحابی هستند! اگر کار خوبی کرده اند که هیچ و اگر کار خلافی کرده اند، برداشت و اجتهاد آنان بوده و ما حق قضاوت و نقد و انتقاد درباره آنان را نداریم، حتی اگر دخالت در مسائل شرعی و کشتن افراد بی گناه و آتش زدن خانه دختر پیامبرصلی الله علیه وآله باشد.» در بخش دیگری از مقدمه می خوانیم: «وهابیون در برخورد با منتقدان و مخالفان خود، به رفتارهای غیرمنطقی مثل زور، فحش، ناسزا، دستگیری و زندان متوسل می شوند. این جانب مدت پنج ماه گرفتار این متعصبان بی منطق و بی خرد شدم. آنچه در این کتاب آمده، گزارش گونه ای از ماجرای دستگیری و زندانی شدن حقیر در شهر مدینه منوره است.»

در بخش ورود به روضه رضوان آمده است: «وقتی انسان به حرم نبوی می رسد، احساس می کند در بهشت برین قدم نهاده است، راستی مگر بهشت، زیباتر از این روضه نبوی است؟ گرچه صحن مسجد و تماشای گنبد سبز آن، بسی دلنواز است، اما شوق زیارت تربت رسول خدا صلی الله علیه وآله چون آهن ربایی قوی، دل را به سمت خود می کشاند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما