loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفرنامه حج

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23138 10003022
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سفر نامه حج نام کتابی است از آیت الله العظمی صافی گلپایگانی که در عین روانی قلم و شیرینی بیان، نکات آموزنده بسیاری برای حجاج بیت الله الحرام و همه مشتاقان سفر به دیار وحی در بر دارد.
حجّ یکی از امور عبادی و ارکان مهمّه اسلام و فرایض بزرگ است که در آن فوائد، مصالح و منافع بسیار درج و متضمن سعادت دارَین و فوز نشأتین است.
از جنبه تقویت و تلقین عقیده به توحید و از جنبه ریاضت و تصفیه باطن، تزکیه نفس و تهذیب اخلاق و از جنبه اجتماعی، توثیق روابط مودت عمومی و برقراری حسن تفاهم بین اقوام و ملل و عناصر مختلف، و از جنبه ظهور قدرت معنوی دین مبین، و نمایش تسلیم مسلمین در برابر اوامر و احکام الهی و نیز از جنبه حل مشکلات بین المللی و از ناحیه مشورت و تبادل نظر و اخذ تصمیمات مقتضی درباره آینده اسلام و تعیین خط مشیهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تربیتی و از ناحیه تعلیم اخوت اسلامی و مساوات، و الغاء امتیازات طبقاتی، نژادی، عنصری، صنفی و آموزش آزادگی، رشد دادن آزادی، درک کرامت انسانی و احترام به حقوق بشر و جنبههای دیگر، حج یک عمل نمونه، بینظیر و مظهر نظرات اسلام و مقاصد عالی قرآن است.

این کتاب در یک مقدمه و پنچ فصل تدوین شده است.

عناوین فصول آن با قرار زیر می باشد:
فصل اول: آغاز سفر؛
فصل دوم: در مدینه منوّره؛
فصل سوم: وحدت اسلامی؛
فصل چهارم: در مکه مکرّمه؛
فصل پنجم: درس هایی که از حج باید آموخت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما