loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غروب سرخ فام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23231 10003022
22,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سخنی زیبا و به حق گفته اند که:«شیعه، دو قبله دارد؛ یکی کعبه برای عبادت و دیگری کربلا برای شهادت».
کربلا، منحصر به زمان و مکان مشخصی نیست؛ بلکه مانند نور، در تمامی آفاق هستی پراکنده گشته و مانند طوفانی جهانی در تمامی اعصار و قرون، سیر میکند و هماره صدها قافلهی دل را به همراه خود میبرد. کربلا، جایی است که بزرگترین مصیبتهای تاریخ در آن واقع گشته و غمبارترین روز تاریخ یعنی عاشورا را به خود دیده است.کربلا، از مقدسترین مکانهایی است که از نظر شرافت و فضیلت با زمین کعبه برابری میکند البته اگر بالاتر نباشد؛ چرا که آنجا کعبهی گل است و اینجا کعبهی دل.
کاروانی به تعداد کوچک و به مقدار بزرگ؛ آرام آرام به پهن دشتی نزدیک میگردد که ریگهای تفتیدهاش آمادهی فرود میهمانی میشود؛ که میزبانانی، خیانت پیشه او را به آبهای روان با باغهای سرسبز، میوههای رسیده و اسلحههای آماده برای یاری، دعوت نمودهاند.
ای کاش قلمهایشان میشکست! آنان در یک چرخش صد و هشتاد درجهای اندیشهای شیطانی در سر پرورانده و آمادهی ارتکاب جرمی سهمگین شدند که خون در رگها خشکید، قلبهای گرم و پرطپش یخ زد، اندوه بر سینهها کوه شد و دستها و پاها از تلاش بازماندند!!
کتاب حاضر، ترجمه متن عربی این رویداد عبرت آموز تاریخی است که به تشنگان حقیقت اهداء میشود.
این کتاب از نوشته های آقای کمال السید بوده که توسط سید محمد رضا غیاثی کرمانی ترجمه شده و شامل مطالب ارزشمندی از کربلا و عاشورا میباشد .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما