loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهارده خورشید، یک آفتاب: آفتاب در محراب

روایت داستانی زندگی امام علی (ع)

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده هاجر صفائیه | الهه زمان وزیری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 108

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2324 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب چهارده خورشید، یک آفتاب: آفتاب در محراب، روایت داستانی زندگی امام علی (ع) است. آفتاب در محراب، سومین کتاب از مجموعه 14 جلدی "چهارده خورشید، یک آفتاب" می باشد که اختصاص دارد به زندگی اولین امام شیعیان حضرت علی علیه السلام. این کتاب از یک صد داستانک و با زبانی ساده با روایتی اجمالی و جذاب تشکیل شده است. داستان هایی از زمان ولادت امامت و شهادت و سیره و سبک زندگانی امام اول شیعیان که در نوع خود کم نظیر است.

هر جلد از این مجموعه، از یکصد داستانک تشکیل شده است که داستان هایی از زمانِ ولادت، امامت و شهادت آن بزرگواران را بیان می کند. هر کدام از این مجلدات به نامی، نام گذاری شده که هر کدام صفتی بر «آفتابِ» وجود آن معصوم است. به عنوان مثال کتاب «آخرین آفتاب» برای پیامبر اکرم (ص) یا «آفتاب بر نی» برای امام حسین (ع) و «آفتاب غریب» برای امام حسن (ع) و...

مجموعه چهارده خورشید، یک آفتاب، بیش تر به کسانی توصیه می شود که از امام شان، بیش از این که امام چندم است، بخواهند بدانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما