loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سواد رسانه ای - جلد چهارم: رادیو

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23636 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
6,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.

جلد چهارم این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:
«رادیو چیست؟»، «پیدایش رادیو در جهان و ایران»، «قالب برنامه های رادیویی»، «پادکست (رادیوهای آفلاین)»، «اصول برنامه سازی رادیویی»، «نویسندگی برای رادیو»، «نمایش نامه نویسی رادیویی»، «گویندگی در رادیو» و «تجزیه و تحلیل پیام های رادیویی».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما