loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب شناسی توصیفی کلام جدید - فلسفه دین

ناشر کتاب طه (موسسه فرهنگی طه)

نویسنده مهدی کمپانی | مجتبی طوبایی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 508

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24288 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
280,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

علم کلام پس از یک دوره نسبتاً طولانی رکود، خیزش جدیدی را آغاز کرده است و به سرعت دامنه خود را گسترش می دهد.این دانش ارزشمند، وظیفه دار پاسداری از حریم باورهای دینی و تبیینی درست آموزه های اسلامی است. از این رو آگاهی از تولیدات این عرصه برای عموم دینداران و مسلمانان، به ویژه اهل تحقیق و پژوهش ضرورت دارد. آشنایی با مسائل و پرسش های جدید و پاسخ های ارائه شده به آنها، افزون بر بعد پژوهشی و علمی، می تواند برای همگان فعالیتی جذاب و روشنی بخش باشد.
مجموعه کتاب شناسی توصیفی حاضر، به عنوان یک طرح پژوهشی در شورای علمی مرکز پژوهش های فرهنگ اسلامی دانشگاه شیراز، به منظور تسهیل در امر مطالعاتی محققین گرامی در موضوع کلام جدید و فلسفه دین، تصویب گردید.
برخی از عناوین مطالب کتاب بدین شرح هستند: آخرت و خدا، آینده ادیان، احیای فکر دینی در اسلام، اخلاق خدایان، اسلام و کثرت گرایی دینی، الاهیات فرهنگ، ایمان و چالش های معاصر، بسط تجربی نبوی، تناقض نما یا غیب نمودن، سیری در ادله اثبات وجود خدا، عقلانیت باور دینی از دیدگاه پلانتینگا.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما