loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هر وقت کارم داشتی تلفن کن

ناشر نقش و نگار

نویسنده ریموند کارور

مترجم اسدالله امرایی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 269

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 24885 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
70,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

داستان های کارور دریچه ای است به دنیای آدم های معمولی با همه تلخی ها و ناکامی ها و شادمانی های بی مقدار و ناامیدی هاشان. در دنیایی که همه درها را محکم به روی آدم می بندند و فرومایگی عامل غبطه آدم هاست. پنجره خیال کارور، پنجره جادویی داستان نویس امروزی است با پهنایی به وسعت دریا و به بی انتهایی کبود آسمان. آسمانی که هر کجا بروی همین رنگ است.
کتاب حاضر شامل 21 داستان کوتاه است. برخی از عناوین آن ها عبارتند از: دنیای بی قرار، شیفتگان، یک رنگی، قرقاول، می توانستم کوچکترین چیزها را ببینم، بازاریاب ها، خودت را بگذار جای من و غیره.

موقعِ خداحافظی به طرفِ من آمد. همدیگر را نگه داشتیم. گفت: «بابتِ دیشب ممنونم. آن اسب ها، حرف هامان. همه چیز. کمک می کند. فراموش نمی کنیم.»
گریه افتاد.
گفتم: «برایم نامه بنویس، خوب؟ فکر نمی کردم این اتفاق برای مان بیفتد. آن همه سال. هیچ وقت حتی یک لحظه هم فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. فکر نمی کردم برای ما اتفاق بیفتد.»
گفت: «می نویسم. نامه های مفصل. مفصل ترین نامه ای که دیده ای. مفصل تر از آن نامه های دورانِ دبیرستان.»
گفتم: «منتظرشان می مانم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما