loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حل المسائل باس ها و آوازهای داده شده

ناشر سوره مهر

نویسنده تئودور دوبوا

مترجم محسن الهامیان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 109

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 26005 10003022
11,000 10,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هارمونی چیزی نیست که بتوان آن را نظیر حوزه های دیگر علوم نظری همچون تاریخ یا ادبیات، با خواندن و مطالعه متون آموزشی فراگرفت بلکه برای درک مفهوم هارمونی به عنوان پایه اولیه برای خلق آثار موسیقیایی، این مسأله باید مثل موم در دست آهنگساز باشد تا او بتواند از هر زاویه ای که میل دارد به آن نگاه کرده و مواد مورد نیازش را انتخاب کند. محسن الهامیان که خود از اساتید برجسته موسیقی در دانشگاه ها و مراکز آموزشی به حساب می آید با ترجمه کتابی از تئودور دوبوا توانسته قدمی موثر در راه آموزش هر چه بهتر و البته آسان تر هارمونی بردارد.

در رساله هارمونی دوبوا جدا از آنکه هر مطلبی به دقت و به شکلی ساده مطرح شده، برای هر نکته درسی تعدادی مسأله نیز داده شده است که حل آنها نقاط تاریک ذهن هنرجویان را روشن کرده، نکته ای مبهم باقی نمی گذارد. نویسنده برای راهنمایی بیشتر مخاطب، حل مسئله های رساله را هم به طور جداگانه ارایه کرده که هنرجویان می توانند بعد از حل مسئله به پاسخ صحیح کتاب مراجعه کرده و میزان یادگیری خودشان را محک بزنند. کتاب حل المسائل باس ها و آوازهای داده شده، از دو بخش و یک ضمیمه با عناوین هارمونی مطبوع، هارمونی نامطبوع، آلتراسیون ها، تاخیرها و پدال ها تشکیل شده و در امر آموزش هارمونی منبعی غنی و ارزشمند به شمار می آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما