loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر الگوی تعالی دختران: مجموعه گفتارهای استاد محمدجواد حاج علی اکبری

3.5 (4)

ناشر مهر هشتم

نویسنده مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان

تعداد صفحات : 304

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

دختران در فرهنگ اسلامی از جایگاه ممتاز و ویژه ای برخوردار هستند. برای ایجاد، حفظ و تقویت این جایگاه می بایست نقشه هست ها و نیست ها و بایدها و نبایدهای سبک زندگی دختران ترسیم شود. الگوی تعالی دختران این نقشه را به استناد فرهنگ قرآن و روایات بیان می دارد. این نقشه منطبق با ویژگی ها و شرایط تکوینی و فطری دختران و لحاظ رشد تربیتی او در دنیای امروز است.

این نوشتار، مجموعه بیانات نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، جناب حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری است که تحت عنوان «درآمدی بر الگوی تعالی دختران» ارائه می گردد.
کتاب حاضر در هفت فصل تنظیم شده است. عناوین فصول عبارتند از: «کلیات»، «روش دست یابی به الگوی تعالی دختران»، «تبیین نقش دختری در الگوی تعالی دختران»، «تبیین نقش همسری در الگوی تعالی دختران»، «تبیین نقش مادری در الگوی تعالی دختران»، «تبیین نقش اجتماعی در الگوی تعالی دختران» و «تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما