37,000
تومان
4 ٪
35,200
تومان
افزودن به سبد خرید

28 اشتباه نویسندگان

دسته بندی: مباحث نظری ادبیات

ناشر: سوره مهر

نویسنده: جودی دلتون

تعداد صفحات: 184

1
امتیاز
1
نفر
1 از 5
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

از تمام نویسندگان جهان تنها 5 درصد موفق می شوند؛ به دلیل این که یکی از این اشتباهات را مرتکب می شوند. جودی دلتون در این کتاب به این دلایل ناکامی اشاره می کند. او اشتباهات نویسندگی را شامل همه نوع نوشته از داستان و رمان تا شعر، مقاله، گزارش و. . . می داند و در این کتاب به بیان تجربیات و اشتباهات خود به عنوان نویسنده ای مشهور و معتبر اشاره می کند.

28 اشتباه نویسندگان" نوشته "جودی دلتون" با ترجمه "محسن سلیمانی" این کتاب که یک اثر ترجمه ای است به بررسی اشتباهاتی می پردازد که امکان دارد هر نویسنده ای مرتکب آن شود. در این کتاب چنین می خوانیم: اشتباهات نویسندگی شامل همه نوع نوشته می شود. البته بعضی از این اشتباهات در برخی از قالب ها بیشتر اتفاق می افتد؛ اما با پرهیز از آنها آثار شما بهتر خواهد شد. از تمام نویسندگان جهان تنها 5 درصد موفق میشوند، به این دلیل که یکی از این اشتباهات را مرتکب شدهاند. جودی دلتون در این کتاب به عللی که باعث بروز خطا و اشتباه در نویسندگان می شود می پردازد. او اشتباهات نویسندگی را در انواع قالب ها از داستان، رمان، شعر، مقاله، گزارش و... میداند و در این کتاب به بیان تجربیات و اشتباهات خود به عنوان نویسندهای مشهور و معتبر اشاره مینماید.

از جمله اشتباهاتی که در کتاب به آنها اشاره می شود از این قرارند: در کار نوشتن امروز و فردا نکنید، سعی نکنید بهترین اثر دنیا را خلق کنید و از شکست هم نترسید. در نقطه گذاری افراط نکنید، شخصی ننویسید، عام و جهان شمول بنویسید، از بازنویسی نهراسید، لزومی ندارد همه مخاطب اثر شما باشند، به انتقادها و نظرات همسر، دوست، فامیل و رهگذاران خیابان گوش نکنید، مایوس نشوید. این کتاب در مجموع راهنمایی جامع و کامل برای نویسندگان و نیز کسانی است که قصد ورود به حرفه نویسندگی دارند. مطالعه این کتاب اشتباهات شما را در نویسندگی به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد. گزیده متن: «دلیل اینکه بسیاری از نویسنده های ما ناکام می مانند اشتباهات باورنکردنی آنها در کارشان است. یک قسمت از مشکل به این بر می گردد که بسیاری از نویسندگان ما دیر آمده اند و زود می خواهند بروند. آنها به استعداد اعتقاد دارند ولی به مهارت نه».

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام