loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اتل متل دو قصه

ناشر سروش

نویسنده محمدرضا شهبازی

photographer فریده شهبازی | ماهنی تذهیبی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 12

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر دو قصه زیبا از دنیای حیوانات را برای کودکان بیان می کند. داستان اول " بهار در نقاشی های سارا کوچولو" نام دارد. در این داستان سارا کوچولو با مداد رنگی های خود یک حلزون با آسمانی ابری و پر از برف نقاشی می کند اما حلزون قصه در خانه خود که یک صدف راه راه کوچک و قشنگ بود به خواب رفته و با سارا کوچولو بازی نمی کند تا اینکه سارا کوچولو برای بیدار کردن حلزون از خواب تصمیم می گیرد نقاشی خود را تغییر دهد.

و اما قصه دوم که "خانه کرم کوچولو" نا دارد. زندگی یک کرم کوچولو و قشنگ را به تصویر می کشد. کرم کوچولو با آمدن فصل پاییز و سرد شدن هوا تصمیم می گیرد که خانه ای زیبا و گرم برای خود بسازد برای همین شروع به بافتن تار می کند و از خوشحالی بلند بلند شعر و آواز می خواند. کرم کوچولو که در خانه گرم خود به خواب عمیقی فرو رفته است، خواب های بسیار قشنگی می بیند و برای رسیدن بهار لحظه شماری می کند . بهار از راه می رسد و کرم وقتی از خانه خود خارج می شود متوجه یک اتفاق خیلی عجیب می شود... نویسنده این کتاب با نثری روان و ساده سعی دارد نوع زندگی حیوانات را برای کودکان نشان دهد و بخشی از ویژگی های این حیوانات را بیان کند. کتاب " اتل متل دو قصّه" همچنین با تصویرگری بسیار زیبایی که در هر صفحه خود دارد به راحتی می تواند کودکان را با خود همراه سازد به گونه ای که خود تصویر نیز بیانگر کلیت داستان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما