loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زبانشناسی مقابله ای و تجزیه و تحلیل خطاها - جلد اول: ساختارهای دستوری در انگلیسی و فارسی

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده محمد فلاحی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 230

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27831 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این دفتر مجموعه ای است از تحلیل تقابلی ساختارهای دستوری در زبان انگلیسی و فارسی.کتاب حاضر اطلاعاتی منتظم، بنیادی و کلی درباره فرایند تحلیل تقابلی زبان انگلیسی و فارسی ارائه می دهد که می تواند پژوهشگران را در انتخاب فنون مناسب در زبان شناسی مقابله ای یاری نماید. در واقع مقصود اصلی این کتاب تشویق محققان به فهم کامل اصولی است که زیربنای تحلیل تقابلی شمرده می شوند. نیز این مختصر می تواند کتاب درسی دانشجویان تلقی شود که پس از گذراندن دروس مقدماتی زبان شناسی عمومی، علاقه دارند نظریه های زبان شناسی مقابله ای را از قوه به فعل در آورند.
این که کتاب به انگلیسی تألیف شده است به این معنا نمی باشد که این زبان مزیت خاصی بر زبان فارسی دارد؛ عادت بر این جاری شده است که تحلیل مقابله ای کلیه ی زبان ها در تقابل با زبان انگلیسی صورت بگیرد و در این مقوله نیز به روند کلی و اصولی مبانی زبان شناسی مقابله ای تأسی شده است. بدیهی است تحلیل تقابلی هر زبان به تنهایی حالت مردابی را دارد که باید به دریای آگاهی از کل دانش جهانی های زبانی مرتبط باشد تا زبان شناسان مجموعه ای از همگانی های زبانی را در چارچوب یک نظریه ی جامع زبان شناسی در اختیار داشته باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما