loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادبیات روسی (تحلیل، پرسش، تکلیف): برای دانشجویان ایرانی زبان و ادبیات روسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 27846 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
140,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه این کتاب می خوانیم: «آنچه در این کتاب آمده دوره کاملی از تاریخ و ادبیات روسیه را از «کلامی درباره هنگ ایگور»، تا ادبیات معاصر دربرمی گیرد و این دوره کامل از چشم اندازهای متفاوتی بررسی می شود، تا به شکل گیری مهارت های درک اصول و اندیشه های هنری نویسندگان روسی در دانشجویان، کمک نماید. انگیزه دیگر تدوین این کتاب، عرضه منبعی است که تا حد امکان، نیاز دانشجویان فارسی زبان رشته زبان و ادبیات روسی را برای موفقیت در آزمون های عمومی و اختصاصی برآورد.»

این مجموعه مخاطبان خود را با نویسندگان، شاعران و نمایشنامه نویسانی چون دینیس ایوانویچ فانویزین، آلکساندر سرگئیویچ گریبایدف، آلکساندر سرگئیویچ پوشکین، میخائیل یورویچ لرمانتف، نیکالای واسیلی یویچ گوگول، ایوان آلکساندرویچ گانچاروف، آلکساندر نیکالایویچ آستروفسکی، ایوان سرگئیویچ تورگنف، فیودور میخائیلویچ داستایفسکی، نیکالای آلکسیویچ نکراسف، نیکالایویچ تالستوی، آنتون پاولویچ چخوف، ماکسیم گورکی، ولادیمیر مایاکوفسکی، میخائیل آلکساندرویچ شولوخف، باریس پاسترناک، وارلام تیخونویچ شالامف، آناتولی ولادیمیویچ ژیگولین و بسیاری دیگر آشنا می کند.

کتاب شامل سه بخش است. بخش اول حاوی پرسش ها، تکلیف ها و انشای ادبی به زبان روسی است که نمونه هایی از آثار نویسندگان قرن نوزده تا بیست و یک و تحلیل این آثار را دربر می گیرد. ابتدای هر فصل خلاصه ای از شرح حال، بیوگرافی ادبی نویسنده و معرفی آثار او به زبان فارسی آمده که با ارائه اطلاعات خاص تاریخی و فرهنگی دوره پیدایش اثر به درک بهتر آنها کمک می کند.

بخش دوم کتاب شامل آزمون های مرتبط با بخش اول و آزمون های تستی است، در حالی که بخش سوم به تحلیل اشعار در بستر فرهنگی و تاریخ یشان اختصاص دارد و به زبان روسی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما