loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقدمه ای بر روان شناسی سیاسی

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده مارتا کاتم

مترجم کمال خرازی | جواد علاقبند راد

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 466

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مقدمه ای بر روان شناسی سیاسی در اصل برای درس روان شناسی سیاسی طراحی شده است ولی برای هر کس که به مسائل سیاسی می اندیشد به ویژه سیاستگذاران و مجریان سیاسیِ، نیز مفید خواهد بود. دانشجویان با مطالعه این کتاب با ماجراهای غم انگیز سیاسی و اعمال هولناکی که افراد برای نیل به مقاصد سیاسی خود بر هم روا می دارند اشنا می شوند و ریشه های روانی این اعمال را درک می کنند.

سیاستگذاران و مجریان سیاسی نیز به تاثیر ادراکات،شخصیت و پویایی گروهی در عملکرد افراد پی خواهند برد و در اشنایی با راههای جلوگیری از تعارض،حل تعارض و جبران اثار ان ،درک روشن تری از رفتار سیاسی بسیار پیچیده گروهها پیدا خواهند کرد. مقدمه ای بر روان شناسی سیاسی بر اساس رویکرد شناختی و اخرین یافته های بشر در باب کارکردهای مغز نگاشته شده و در ان به موارد مستندی از حوادث و رفتار های سیاسی درسطح رهبران کشورها و ملت هاو قومیت ها اشاره شده که این خود بر اعتبار کتاب افزوده است.این کتاب به ما می اموزد که اگر میخواهیم در الگوهای رفتاری زیانبار بشر تاثیر بگذاریم و او را به الگوهای رفتاری مفید تری ترغیب کنیم ،باید ریشه های روانی رفتار سیاسی او را به در ستی درک بکنیم. کتاب مقدمه ای بر روان شناسی سیاسی ابزار این درک را در اختیار خواننده قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما