loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دست پنهان

نگاهی به تاریخچه، مبانی فقهی و بازتاب های قمه زنی در افکار عمومی و رسانه های بین المللی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب که به همت واحد پژوهش دفتر فرهنگی فخرالأئمه (علیهم السلام) قم تدوین شده، همچنین دربرگیرنده پاسخ به استفتائات فقهی درباره قمه زنی است که سال 1386 برای اولین بار منتشر شد.

این کتاب در سال 1387 به چاپ نهم رسید و با ویرایش جدید (همراه با پاسخ به شبهات رایج) منتشر و بین مردم توزیع شد. همچنین فتواهای مراجع تقلید سابق و فعلی و اخبار و عکس العمل ها و بازتاب های بین المللی به ویژه سایت های ضد شیعی بخش های مهم این کتاب را تشکیل می دهند.

فصل جدید این کتاب (پاسخ به شبهات) از میان بیانات عالمان و کارشناسان این زمینه، به تبیین دیدگاه های علمی موجود پرداخته است.

از میان صاحبنظرانی که از دیدگاههای آنان در این فصل استفاده شده، میتوان از مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره)، آیت الله جوادی آملی، شهید مرتضی مطهری، آیت الله العظمی مظاهری، آیت الله محمدهادی معرفت، حجتالاسلام والمسلمین فاطمی نیا، علامه سیدمحسن امین عاملی و حجتالاسلام محسن قرائتی نام برد.

«تاریخچه قمه زنی»، «سیر تاریخی مقابله علما با انحرافات عزاداری»، «علل صدور فتوای عدم جواز قمه زنی ازسوی علما»، «علل صدور حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب درباره قمهزنی» و «مروری اجمالی بر سوء استفاده دشمنان تشیع ازمساله قمهزنی» عنوان برخی دیگر از فصل های این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما