loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ابصار: آئین پاک چشمی و دوری از گناهان چشم به همراه محرم و نامحرم و تعیین حد و مرز بین آنان ...

ناشر سیمای خورشید

نویسنده عباسعلی سلطانی | محمدداود نصیری الحسینی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 28511 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
5,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«ابصار» کتابی است که با مددگیری از آیات قرآن کریم، روایات معصومین علیهم السلام و بحث های رواشناسی و علمی به یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان؛ یعنی چشم پرداخته و آنچه این نعمت بزرگ وظیفه دارد را یادآوری نموده است. و سعی دارد کلیه گناهان و ثواب هایی که می توان با این دو عضو کوچک اما مهم انجام داد را به خوانندگان خود منتقل کند، تا اگر گرفتار گناهی از جانب چشمان خود هستند آن را ترک و اگر از ثوابی غافل اند آن را کسب نمایند.

گفتنی است در این اثر سعی شده علاوه بر نشان دادن راه و رسم پاک نگریستن، راهکارهایی نیز جهت ترک گناه چشم چرانی، مباحثی در خصوص حد و مرزهای بین محرم و نامحرم و داستان هایی بسیار زیبا از مقابله با نفس امّاره آورده شود، که امید است موجب تعالی مخاطبان خود گردد.

لازم به ذکر است مخاطبین ویژه ی این کتاب اقشار زیر می باشند: جوانانی که به تازگی وارد محیط دانشگاهی شده اند. (به علت مواجه شدن با محیط مختلط)؛ نیروهای جدیدالاستخدام سازمان ها، شرکت ها و کلیه ارگانهای دولتی و خصوصی (به علت مراوده و سر و کارداشتن با ارباب رجوع نامحرم)؛ کسبه و بازاریان (برای حفظ پاک چشمی و کنترل چشم در برخورد با مشتریان نامحرم) و تمامی کسانی که تصمیم دارند با چشمی پاک و به دور از هوا و هوس به اطراف خود بنگرند و در مسیر بندگی خدا و رضای او گام بردارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما