loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برای مهمانی خدا آماده شویم

شهر خدا - 1

4.1 (9)

ناشر بیان معنوی

نویسنده علیرضا پناهیان

ویراستار موسسه عصر بیان معنوی

تحقیق و تنظیم کتاب موسسه عصر بیان معنوی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29312 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم، در واقع بخشی از کتاب «شهر خدا؛ رمضان و راز های روزه داری» است که به دلیل توام شدن نکات علمی و کاربردی با زبانی دلنشین، مخاطب را در فضای معنوی انس به ماه رمضان قرار می دهد و فرصتی مهیا می کند تا روزه دار انس عمیق تری با باطن این مهمانی پیدا کند و لذت بیشتری از حضور در این مهمانی ببرد.

کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم به موضوعاتی همچون شب‌ها و شب‌نشینی‌ها، از امساک‌های روزانه تا اطعام‌های شبانه، محاسبهٔ قبل از حساب و تمنای پیش از عقاب و... دررابطه‌با روزه‌داری پرداخته است. این کتاب برای توصیف ماه رمضان از واژهٔ ضیافت استفاده کرده است. پناهیان گفته است که رمضان یعنی یک ضیافت، یعنی ماه مهمانی خدا. در رمضان ما مهمان خداییم و خدا میزبان ماست. ما که همیشه از بدو خلقت مهمان خدا بوده‌ایم و دائم بر سر خوان نعمت او نشسته‌ایم، باز در رمضان مهمان او هستیم. این مهمانی مضاعف و ویژه چه پیامی برای ما دارد و چه لطافتی را می‌خواهد در تصور ما از رمضان پدید آورد؟

ابتدا باید ببینیم ما از مهمانی چه می‌فهمیم. خصوصاً آنکه اگر مهمانی را در فرهنگ دینی خودمان ترجمه کنیم، چه ویژگی‌هایی را در آن می‌یابیم. حتی باید به دل‌های خود نگاه کنیم و ببینیم وقتی نام مهمانی را می‌شنویم یا به رابطهٔ میزبان و مهمان می‌اندیشیم، چه احساسی پیدا می‌کنیم. اینها همان‌چیزهایی است که پیامبر اسلام خواسته است ما از رمضان ادراک و احساس کنیم.

کتاب برای مهمانی خدا آماده شویم، نوشته علیرضا پناهیان است و در انتشارات بیان معنوی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما