300,000
تومان
افزودن به سبد خرید

اهل البیت فی الکتاب و السنه

دسته بندی: اهل بیت و انبیاء الهی- سایر

ناشر: چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده: محمد محمدی ری شهری

سال نشر: 1390

تعداد صفحات: 734

2
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

ترجمه فارسی مقدمه کتاب به نقل از کتاب اهل بیت علیهم السلام در قرآن و حدیث:

کتابی که اینک پیش روی شماست، چکیده صدها کتاب و هزاران حدیث است که با نگاه و تدوینی نو، به شیفتگان دانش حدیث و معارف اسلامی عرضه می گردد.

این کتاب، حاصل سالها پژوهش این جانب و همکارانم در پژوهشکده علوم و معارف حدیث و نخستین مَدخل از دانشنامه قرآن و حدیث است که مستقلًا منتشر گردید. نگاهی اجمالی به فهرست منابع کتاب می تواند خواننده آن را با بخشی از حجم گسترده کار، آشنا سازد.

شایان توجّه است که تألیف دانشنامه قرآن و حدیث، پس از استقبال چشمگیر از کتاب میزان الحکمة، از سال 1366 ش، با همکاری جمعی از فضلا در حوزه علمیه قم آغاز شد و به تأسیس «مؤسسه علمی- فرهنگی دارالحدیث» در سال 1374 ش، انجامید. در حال حاضر، بخش قابل توجّهی از این دانشنامه بزرگِ موضوعی- الفبایی، سامان یافته و شانزده مجلّد از آن (تا پایان حرف «ب») نیز منتشر شده است و امیدوارم که به فضل خداوند متعال، در آیندهای نه چندان دور، شاهد انتشار دیگر مجلّدات این مجموعه سودمند و راهگشا باشیم؛ امّا از آن جا که برخی از عناوینِ (مَدخلهای) این دانشنامه، به شدّت، مورد نیاز جوامع اسلامی بوده، به طور مستقل نیز قابل انتشارند، این گونه عناوین، به تدریج، مستقلًا منتشر شدهاند، یا خواهند شد.

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام