loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رفتار اخلاقی انسان با خود

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده محمدتقی سبحانی نیا

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 327

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 29964 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "رفتار اخلاقی انسان با خود" در اهمیت «رابطه انسان با خود» و «شناخت نفس» توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عضو هیات علمی دانشگاه قرآن و حدیث نگاشته شده است که در آن به تبیین و راه های دست یابی به آن پرداخته است.ایشان در این کتاب معتقد است که انسان در رابطه با خود سه نوع مواجهه شناختی، احساسی و رفتاری خواهد داشت که با ساماندهی دو نوع مواجهه نخست، رفتارهای اخلاقی با نفس خویش نیز اصلاح خواهد شد.

«رفتار اخلاقی انسان با خود» از هفت فصل تشکیل شده است که در فصل نخست مفاهیم و کلیات، فصل دوم مبانی رفتاری با خود، فصل سوم تحلیل مفهومی رفتار اخلاقی با خود، فصل چهارم راه های شناخت خود، فصل پنجم مواجهه شناختی با خود، فصل ششم مواجهه احساسی با خود و فصل هفتم مواجهه رفتاری با خود مطرح شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما