loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو: تدوین استراتژی ها در دنیایی نامطمئن

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده بورکهارت شونکر | تورستن وولف

مترجم محمدحسین بیرامی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 239

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

مدیران استراتژیک در محیط امروزی کسب و کار باید پاسخ هایی را برای دو پرسش کلیدی بیابند: اول اینکه چگونه می توانیم بی ثباتی، پیچیدگی و عدم اطمینانی را که امروزه در بسیاری از صنایع مشاهده می کنیم درون برنامه ریزی استراتژیک تلفیق کنیم؟ و دوم اینکه چگونه می توانیم استراتژی ها را منعطف تر و سازگار تر با محیط های متغیر سازیم؟
این کتاب تلاشی است برای پاسخ دادن به این پرسش ها. در کانون این کتاب، «برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو» نهفته است: چارچوبی روشمند برای ایجاد استراتژی ها در دنیایی نامطمئن.
این کتاب در هشت فصل تحت این عناوین سامان یافته است: دیباچه، چالش های مدیریت استراتژیک در قرن بیست و یکم، برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو: رویکردی جدید برای مقابله با عدم اطمینان، شش ابزار برای برنامه ریزی سناریو و کاربرد آن ها، برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر سناریو، مزایای برنامه ریزی مبتنی بر سناریو (1) و (2)، نتیجه گیری: مدیریت خوب و برنامه ریزی مبتنی بر سناریو
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما