loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای آموختن درباره کودکان کم توجه و بیش فعال

ناشر صابرین

نویسنده لیندا سونا

مترجم ترانه بهبهانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 298

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30276 10003022
210,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اختلال کمبود توجه (ADD) در افرادی دیده می شود که به طور شخصی بی توجه، نامنظم، حواس پرت، و فراموش کار هستند. این افراد از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و به طور معمول در امر تحصیل چندان موفق نیستند. هم چنین اختلال کمبود و بیش فعالی (ADHD) در افرادی دیده می شود که به گونه ای عجیب فعال، بی قرار و شتابزده اند. یادگیری آنها در محیط سنتی تحصیلی با مشکل روبه رو است و از آن سرپیچی می کنند. این مشکلات از همان بدو راه رفتن در کودک ظاهر می شود. در گذشته پزشکان قبل از سه سالگی کودک تمایلی به درمان او نداشتند، زیرا کودکان عادی نیز بسیار فعال هستند. اما در حال حاضر، درمان این کودکان قبل از سه سالگی نیز مورد توجه قرار گرفته است. کتاب حاضر از مجموعة کتاب های «کلید تربیت کودکان و نوجوانان» می باشد که در آن به ویژگی های کودکان کم توجه و بیش فعال پرداخته شده است. اختلال کمبود توجه و بیش فعالی چیست؟؛ رژیم غذایی ADD/ADHD؛ دردسرهای خانوادگی؛ درمان های بدون نسخه؛ درمان های موثر؛ کنترل بی نظمی؛ پرورش شعور اجتماعی؛ و پایان دادن به درگیری های قبل از خواب، عناوین فصل های کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما