loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیدهای برخورد با ترس در نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده هانس مورشیتسکی

مترجم لی لا لفظی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30292 10003022
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ترس بخشی طبیعی از زندگی بشر است و وجود آن به عنوان عامل هشداردهنده در بسیاری از مواقع منجر به نجات جان انسان می شود. ترس ها در شرایط زمانی و مکانی خاصی بروز می کنند. هم چنین هرمرحله از زندگی، ترس های مربوط به خود را دارد. دوران نوجوانی نیز یکی از این مراحل است. نوجوان در این سن دیگر کودک نیست و می خواهد از آن دوره فاصله بگیرد.

از طرف دیگر، با این که هنوز بزرگسال نشده جامعه می خواهد او را با خصلت های دورة بزرگسالی بشناسد. از این رو، نوجوانان در مرحلة بسیار حساسی قرار دارند. به همین دلیل، ترس و اضطراب مربوط به آرمان از ویژگی های خاصی برخوردار است.

کتاب حاضر از مجموعه ی کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است و نگارنده با توجه به شرایط خاص نوجوانان، بیماری های ناشی از ترس در آنان را بررسی می کند. عنوان برخی از مطالب کتاب عبارت اند از: وضعیت بدن هنگام بروز ترس؛ وقتی ترس زندگی را مشکل می سازد؛ ترس های اجتماعی در سنین نوجوانی؛ فوبی مدرسه و ترس از مدرسه و ترس از امتحان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما