loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول و فنون بدلکاری در سینما

ناشر سروش

نویسنده مهسا طاهری جو

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 30893 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کارکرد و هدف اصلی این کتاب پاسخ دادن به پرسش هایی است که ممکن است در ذهن عموم مخاطبان و دوستداران سینمای پر تحرک(اکشن) که پربیننده ترین و عامه پسندترین گونه سینمایی است و حتی دست اندرکاران حرفه ای سینما درباره چگونگی ایجاد صحنه ها وجود داشته باشد.

فصل نخست به معرفی بعضی از بزرگان این حرفه و تلاش هایشان برای به وجود آوردن صحنه های هیجان آور و ماندگار در آثار بزرگ و مشهور، از آغاز تا امروز، می پردازد. فصل دوم وسایل بدلکاری و صحنه های پرتحرک (مثل سکوی پرش خودرو، لباس های عملیات بدلکاری، توپ و ...) را معرفی می کند. فصل سوم به مبحث ورزش و روان شناسی در بدلکاری می پردازد. فصل چهارم که قسمت اصلی کتاب نیز محسوب می شود حرکت ها و فنون اصلی این حرفه را واکاوی می کند. در این فصل مباحثی نظیر پرش از ارتفاع، پرش درون آب، انفجار بالگرد، گونه های اصابت اشیاء به بدن، تمرینات مبارزه با شمشیر، صحنه های آتش سوزی، تصادف ها، و محاسبات فنی عملیات پرش و سقوط خودرو معرفی می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما