loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوان و بحران هویت

5 (4)

ناشر سروش

نویسنده محمدرضا شرفی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 205

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31107 10003022
27,000 24,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب جوان و بحران هویت نوشته محمدرضا شرفی است و در انتشارات سروش منتشر شده است. بخش قابل توجهی از افسردگی ها، احساس پوچی و درون تهی شدن ها و روزمرگی ها، نتیجه منطقی بی هویتی است.
هویت، تعیین کننده جایگاه و منزلت و مرتبت انسان است و پیوندها و رشته ها و ارتباطات او و جهان خارج را در بر می گیرد. هویت، نقش ها و وظائف و مسؤلیت های هر کسی را در قبال خود و دیگران معین می کند و توقعات و نسبت خود با گذشته و حال و آینده را مشخص می سازد.

بنابراین هویت جلوه های متعدد دارد: هویت فردی (شخصی)، هویت خانوادگی، هویت ملی، هویت دینی، هویت اجتماعی، هویت فرهنگی و هویت مدنی، هر یک از این مقولات فصلی از کتاب دکتر شرفی است. محور بحث هویت نیز جوانان اند و مطالب با تأکید بر ویژگی ها و نیازها و گرایش های نسل جوان تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما