loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای نگارش فیلمنامه (سینما و تلویزیون)

ناشر سروش

نویسنده یورگن ولف | کری کاکس

مترجم عباس اکبری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 484

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31214 10003022
130,000 117,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر قرار است فیلمنامه ای موفق بنویسید و شغلی پردرآمد از راه فیلمنامه نویسی پیدا کنید، سه کار مهم لازم است: یکم شناخت و یادگیری حرفۀ فیلمنامه نویسی، دوم به کارگیری حرفه در عرصه های مختلفو سوم شگردهای تبدیل کردن آن حرفه به شغلی پر درآمد. این سه اصل، سه فصل کتاب نگارش فیلمنامه است. نویسندگان این کتاب در هرسه مرحله راه کارهای عملی و برخاسته از تجربه را ارائه می کنند که به کار همه کس می آید و نیاز به داشتن تخصص و ریزه کاری های هنر فیلم سازی نیست. هرکه طرح و فکر اولیه را دارد و می خواهد فیلمنامه ای بنویسد، "راهنمای نگارش فیلمنامه" او را راهنمایی می کند. نیز مترجم سه نمونه از خلاصه سکانس در سینمای ایران و تلویزیون ایران را به کتاب پیوست کرده است که مخاطب ایرانی نکات را ملموس تر دریابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما