loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درمان بیماری های کودکان با گیاهان دارویی به همراه معرفی گیاهان سمی - جلد دوم

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

بدن انسان به واسطه وراثت بیولوژیکی و حافظه سلولی خود از سیستمی خردمند در مقابله با انواع بیماریها برخوردار است. اما با این وجود، سیستم دفاعی بدن نوزادان و کودکان نوپا، همواره با شرایط محیطی جدیدی روبروست. طوری که در مقابله با اغلب بیماریها از مقاومت کافی برخوردار نیست.درمان بیماریهای کودکان با بهره گیری از خاصیت درمان مواد موثر دارویی گیاهان طبی بهترین گزینه شناخته شده است زیرا علاوه بر پیشگیری به درمان بنیادین و اساسی بیماریها می پردازد و همچنین عوارض جانبی برای کودکان نیز ندارد.

در این کتاب به توصیه های درمانی حاصله از تحقیقات علمی 3 پزشک محقق و متخصص آلمانی بر تاثیرات دارویی گیاهان طبی برای درمان انواع بیماریهای جسمانی و روحی و روانی کودکان پرداخته شده است.

همچنین عوارض و نشانه های بیماریهای کودکان را مورد بررسی قرار داده و با ذکر میزان مصرف این گیاهان دارویی برای سنین مختلف نوزادان تا کودکان و نوجوانان در جداولی منظم و به طور جداگانه و مشخص ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما