loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معجزات درمانی عرقیات گیاهی: توصیف خاصیت های تقطیری و میزان مصرف تقویتی و درمانی عرقیات گیاهی

ناشر سفیر اردهال

نویسنده محمد دریایی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 336

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

عرق گیاهی فرآورده ای است که از جوشاندن یک گیاه و یا مخلوطی از گیاهان مختلف در برابر بخار آب و سرد کردن بخارات حاصله به دست می آید. نقش درمانی مصرف عرقیات گیاهی بر اساس فرمول های تجویز شده، انکارناپذیر و موثر است، مشروط بر آن که عرقیات گیاهی حاصله بر اساس تقطیر به دست آید. تهیه ترکیبات و عرقیات گیاهی و نقش آن در درمان عوارض و بیماری های گوناگون از دیرباز در ایران برگرفته از آزمون های اجدادی و تجربیات عملی دانشوران ایرانی بوده است و به همین لحاظ آمار بهبودیافتگان از مصرف این گونه فرآورده های تقطیری روزافزون و در حال گسترش است.

در این مجموعه، خاصیت عرقیات تقطیری با تاکید بر خواص گیاهان دارویی و نقش کاربردی این عرقیات در درمان تدریجی و بنیادین بیماری ها مورد بررسی و راه کارهای ویژه درمانی در بهره گیری از عرقیات و میزان و نحوه مصرف آن ها بیان گردیده است. برخی از عرقیات معرفی شده در کتاب عبارت اند از: عرق بابونه، آویشن، بید، بیدمشک، پونه، پنیرک، اترج، بادیان، یونجه، زیره، نعنا، مرزه، و عرق گزنه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما