loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آداب عشق ورزی: راهکارهایی برای ساماندهی روابط جنسی و عاطفی همسران

آموزه هایی درباره رفتارهای جنسی و عاطفی همسران

5 (1)

ناشر نورالزهراء (س)

نویسنده علی اکبر مظاهری

با همکاری عفت السادات مرقاتی خویی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 195

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 31798 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع اصلی کتاب درباره روابط عاطفی همسران است و جانمایه اصلی آن نیز از معارف دینی و احادیث و روایات گرفته شده است. قرآن و احادیث منبع اصلی این کتاب محسوب می شوند.
با توجه به این که نویسنده مشاور خانواده هستند، از تجربه های کاری و مسایلی که مراجعه کنندگان با آن درگیر بوده اند در کتاب استفاده کرده اند. بنابراین می توان گفت بخشی از کتاب نیز بر اساس تجربه های عمیق مشاوره ای شکل گرفته است.

کتاب حاضر در شش فصل سامان یافته است. در فصل نخست با عنوان «باورها و بایدها» مطالبی درباره مسایل عاطفی و جنسی همسران و طلاق های عاطفی ارایه می شود. در فصل دوم با عنوان «مسایل جنسی؛ رکن زندگی» به فواید و آثار امور عاطفی در زندگی همسران پرداخته شده است. همچنین در فصل سوم با عنوان «آسیب شناسی و آفت زدایی» آسیب شناسی این روابط انجام و راهکارهایی برای مقابله با این امور مطرح می شود. دیگر فصل های کتاب، عنوان های همدلی و همراهی، روانشناسی زن و مرد و همچنین ادب عشق را دارند که در این سه فصل نیز مطالبی درباره همراهی و همدلی همسران با یکدیگر در مسایل عاطفی، ساختارهای روانی زنان و مردان و راهکارهای رسیدن به زندگی آرمانی در حوزه مسایل مختلف ارایه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما