loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایده عالی مستدام

چگونه ایده های ماندگار بسازیم؟

ناشر آریانا قلم

نویسنده چیپ هیث | دن هیث

مترجم سید رامین هاشمی | مجتبی اسدی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 371

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32393 10003022
224,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب ترجمه یکی از پرفروش ترین کتابهای دنیای کسب وکار به نام Made TO Stick نوشته براردان هث می باشد. شما در هر موقعیتی که باشید حرف ها و ایده ها، محصولاتی دارید که می خواهید که به اثر گذارترین شیوه آن ها را طرح کنید. این کتاب شما با 6 کلید طلایی برای عالی و مستدام کردن ایده هایتان آشنا می شوید.

این کتاب سرشار از مثال های گوناگون از مشاغل و افراد گوناگون می باشد و همین ویژگی باعث شده است که طیف گسترده ی از مخاطبان را شامل شود و محدود به گروه، تخصص و سازمان خاصی نباشد.

در ارتباط با عنوان کتاب لازم به ذکر است از همان روزهای آغازین ترجمه این کتاب، انتخاب نام مناسب برای آن یکی از چالش های ذهنی ما بود ترجمه کلمه به کلمه عنوان آن چندان مناسب نبود و از طرفی آموزه های کتاب به ما تاکید می کرد عنوانی را انتخاب کنیم که غیرمنتظره، ساده و به یادماندنی باشد. نام های بسیاری پیشنهاد شد و در نهایت «ایده عالی مستدام» نامی شایسته تر دیدیم و آن را برگزیدیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما