loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدرت نرم و تهدید سخت: ارزیابی تهدیدات دولت آمریکا (2009-2007)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32533 10003022
133,000 119,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در این کتاب که آن را در قالب یک دانشنامه تدوین کرده است با ارائة فهرستی تحلیلی ـ تبیینی از تهدیدات و چالش های فراروی دولت مردان آمریکا، به ارزیابی این تهدیدات در سال های 2007 2009 پرداخته است. این تهدیدات چالش های فروملی و تهدیدات خرد و کلان در سطوح منطقه ای و بین المللی را دربرمی گیرند که از میان آنها می توان به این موارد اشاره کرد:
عملکرد گروه تروریستی القاعده؛ چالش های امنیتی در سه کشور عراق، پاکستان، افغانستان؛ تهدیدات مداوم گسترش سلاح های هسته ای، به ویژه در دو کشور کرة شمالی و ایران و روی کار آمدن رهبران ضدآمریکایی در آمریکای لاتین.
شایان ذکر است هدف نهایی از این ارزیابی همه جانبه، آشکارسازی پاره ای از زوایای طرح قدرت آمریکا بر ضد ایران و سایر بازیگران مستقل بین المللی بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما