loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرف های ماه: همراه با دوازده سخن از امام زمان (عج)

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده مرتضی دانشمند

تصویرگر طاهره رضایی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 24

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر دارای تصاویر تمام رنگی ویژه کودکان است که در ابتدای هر یک از بخش های ارائه شده در این کتاب به توضیحاتی در زمینه مشکلات زندگانی پرداخته شده و سپس سخنی از امام دوازدهم ذکر شده است.

به عنوان مثال در بخش «نابینایان» بسته بودن چشمان بندگان در برابر نعمت های بی شمار خداوند از جمله کوه، دشت، صحرا، رود، چشمه و دریا ذکر شده در پایان نیز سخنی از امام زمان (عج) ذکر شده که آمده است: پناه می برم به خدا از کوری پس از روشندلی، از گمراهی پس از هدایت و از کارهایی که انسان را نابود می کند.

در داستان «از او» نویسنده دردها، مشکلات، غم ها و بیماری ها را جزئی از زندگی می داند که باید برای برطرف شدن آنها به خدا توکل کرد و از خدا خواست تا این مشکلات برطرف شود که در پایان نیز سخنی از حضرت ولی عصر(عج) ذکر شده که برای اینکه گشایش در کارها زودتر اتفاق افتد بسیار دعا کنید، زیرا گشایش در دعای فراوان است.

«بقیةالله»، «با خبر از خبرها»، «باز هم با اجازه خدا»، «دنیا خوب می شود»، «کدام راه»، «هر چه خدا خواهد» و «کتاب عمرها» عناوین مباحث ارائه شده در این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما