loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خطابه غدیر در آینه اسناد (نگاهی به اسناد و منابع خطبه غدیر و مدارک حدیث غدیر به ضمیمه داستان غدیر و متن کامل و ترجمه خطابه غدیر)

ناشر دلیل ما

نویسنده محمدباقر انصاری محلاتی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 108

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 33493 10003022
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر دربرگیرنده متن سخنانی است که پیامبر بزرگ اسلام در اجتماع عظیم مسلمانانی که از حج خانه خدا باز می گشتند، به فرمان خدا بازگو فرمود. علاوه بر تشریح واقعه غدیر و متن کامل «خطبه غدیر» و ترجمه فارسی آن، اسناد و منابع خطبه غدیر و نیز مدارک حدیث غدیر و نیز راویان جدیث غدیر از صحابه و تابعین و همچنین مؤلفین مشهور غدیر در چهارده قرن به علاوه کتاب های شیعه و سنی که به طور مفصل و مختصر و یا قسمت هایی از واقعه را نقل کرده اند، پایان بخش این کتاب است. مطالعه این کتاب باعث خواهد شد که خوانندگان آن با اطمینان از اسناد محکم غدیر «حقایق آن را در خطابه بلندش جست وجو کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما