loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زن و خانواده

ناشر سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

گردآورنده کتاب حسینعلی بای

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 680

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34428 10003022
170,000 153,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با توجه به اهمیت خانواده، امروزه بخشی از حقوق موضوعه، به مباحث مربوط به روابط بین زوجین، طلاق، نکاح و انحلال آن، نفقه، اشتغال زوجه، فرزندخواندگی، بلوغ دختران، شهادت زن، تعدد زوجات، حق حبس زوجه، قصاص و دیه زن، و... اختصاص یافته است.

کارآیی قواعد حقوقی، در حوزه خانواده، بسان کارکرد این قواعد در بسیاری از حوزه های فردی، کارکردی ناتمام و ناقص است. با وجود آنکه زن نیز بخشی از خانواده و یکی از ارکان آن است، عنوان مجموعه حاضر «زن و خانواده» انتخاب شده است، دلیل پرداختن و نگاه ویژه به زن، به دلیل اهمیت بسیار زیاد او از یک سو و نیز پاسخ به شبهاتی است که با انگیزه و اغراض متفاوت در موارد این رکن رکین خانواده القاء می شود.

این کتاب، مقالاتی است در موضوع زن و خانواده که پیش از این توسط اساتید فاضل به نگارش درآمده و در این مجموعه بازنشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما