loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عقل های پاره وقت؛ بررسی و نقد خرافه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 34502 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هویت یک انسان زاییده تفکرات اوست و یکی از مهمترین رکن تفکر را اعتقاد شکل می­ دهد؛ از این رو دریافت عمیق از مبانی اعتقادی و مرزبندی میان حقیقت و بطلان، یکی از اصول ضروری در حیات فکری انسان تلقی می شود.

از طرف دیگر، یکی از مهمترین عواملی که تاثیر مستقیم در انحراف اندیشه؛ عمل و هویت انسانها دارد؛ مسئله خرافه است. با توجه به ظرافت مرز میان حقیقت و خرافه؛ پرداختن به این موضوع و تلاش در جهت طبقه بندی اعتقادات بشری نه تنها ضروری می نماید، بلکه می توان از آن به عنوان واکسیناسیونی در جهت حفظ سلامت فکری و ساحت اعتقادی افراد و جوامع یاد کرد.

خرافه عاملی در انحراف باور، اندیشه و رفتار است و خرافه گرایی تهدیدی برای جامعه تلقی می شود. بدیهی است آشنایی مرز میان حقیقت و خرافه، در تحکیم اعتقادات، مؤثر و ضروری است؛ از این رو برای مخاطبان جوان، خلأ اثری با هدف ارائه تفاوت های بنیادین بین خرافه و حقیقت، ماهیت، خاستگاه و گونه های خرافه و خرافه در جامعه مدرن احساس می شد که کتاب پیش روی، در پرکردن آن دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما