loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلام پیش دبستانی ها 16: شکل های پایه

یادگیری مقدماتی نوشتن حروف انگلیسی

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر فرهاد جمشیدی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 68

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 35348 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتابِ شکل های پایه، شامل دو بخش می باشد. در بخش اول کودکان خطوط نقطه چین را دربخشی از یک تصویر می بینند و بر اساس فلش های راهنما روی آنها را رنگ می کنند و مانند آن را می کشد. پس از تکمیل این تمرینها ، نمونه­ کوچک شده همان شکل را که بخشی از حروف انگلیسی یا شبیه آن ها می باشد را رونویسی می کند. در توضیحات هر صفحه حروفی که توسط آن شکل یا حرکت نوشته می شوند، آورده شده است.

در مدارس سایرکشورها قبل از آنکه کودکان به نوشتن حروف آن زبان اقدام کنند معمولاً تمرین هایی جهت تقویت مهارت های جانبی مثل کنترل عضلات دست در کشیدن برخی شکل ها، تقویت هماهنگی چشم و دست یا تمرین های دست ورزی و ... می آورند. معمولاً کتاب های موجود در بازار از همان اول تمرین روی حروف را شروع می کنند در حالیکه لازم است به این تمرین های دست ورزی دقت بیشتری گردد و در ابتدا کودک با این خطوط ساده و زیربنایی آشنا شود. چرا که ازترکیب همین خطوط ساده می تواند به نوشتن هر نوع حرف اقدام نماید.

در بخش دوم کتابِ "شکل های پایه" پس از یادگیری حرکات مقدماتی، کودک با ترکیب کردن این خطوط می تواند مراحل نوشتن هر حرف را دنبال کند و آن را بنویسد. معمولاً برای نوشتن حروف انگلیسی بین یک تا چهار حرکت لازم است. مثلاً حرف O و C با یک حرکت و حرف W و M با چهار حرکت نوشته می شوند.

در این بخش از کتاب کودک بر اساس همان حرکات و شکل های پایه می تواند حروف بزرگ انگلیسی را بنویسد اما در اینجا هیچ لزومی ندارد با اسم این حروف آشنا شود. مرحله اول فقط نوشتن از روی حروف و آمادگی برای نوشتن است. در مراحل بعدی و جلدهای دو و سه از این مجموعه با نوشتن حروف انگلیسی کوچک و بزرگ و همچنین اسامی حروف آشنا می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما