loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام)؛ سال اول دوره دبیرستان

ناشر مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص)

نویسنده علی بمان ملک احمدی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 136

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب آموزشی باید دارای متنی پویا و متناسب با دگرگونی هایی باشد که در ساختار دانش و رشته های علمی پدید می آید. تحولات اجتماعی، نیازهای نوظهور فراگیران و مقتضیات جدید دانش، اطلاعات، مهارت ها،گرایش ها و ارزش های نوینی را فرا می خواند که پاسخ گویی به آنها، ایجاد رشته های تحصیلی جدید و تربیت نیروهای متخصص را ضروری می نماید. گسترش فرهنگ های سلطه گر و جهانی شدن فرهنگ، در سایه رسانه های فرهنگی و ارتباطی، مشکلات و نیازهای نوظهوری را پیش رو گذارده است که رویارویی منطقی با آنها، درپرتو آراستن افراد به اندیشه های بارور، ارزش های متعالی و رفتارهای منطقی ای امکان پذیر است. این مهم در قالب موقعیت های رسمی آموزشگاهی و با ایجاد رشته ها و متون جدید، گسترش دامنه آموزش ها و مهارت ها و تربیت سازمان یافته صورت می گیرد.

بر این اساس کتاب حاضر با نام تاریخ پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت علیهم السلام برای سال اول دوره دبیرستان تهیه و تنظیم شده است که در این جلد به زندگی پر برکت امام باقر و امام صادق علیهم السلام و به قسمتهایی از زندگی امام کاظم علیه السلام اشاره شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما