loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ اصطلاحات فلسفی کانت

ناشر نشر علم

نویسنده مسعود امید | بهزاد حسن پور

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 336

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36346 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
245,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کانت یکی از فلاسفه تاثیرگذار در حوزه های مختلف فلسفه، اخلاق، حقوق، و زیباشناسی است و با وجود آن که بیشتر آثار این فیلسوف به زبان فارسی ترجمه شده اند اما همچنان بیان و تفسیر فکری کانتی در دانشگاه ها چندان قابل قبول نیست و در این حوزه با مشکل مواجهیم.
فرهنگ اصطلاحات کانت، طی فرآیند در نظر دارد آثار و همچنین مقالات مربوط به این فیلسوف را بررسی و تعریف معیار و استاندارد را به خواننده فارسی زبان ارایه کند.
تحقیق و تالیف این اثر حدود سه سال زمان برده است. حدود هزار تعریف از اصطلاحات کانت در این کتاب 300 صفحه ای جمع آوری شده اند که با استفاده از هفده کتاب ترجمه شده از کانت گرد آمده است. این تعریف ها متعلق به خود کانت هستند.
به طور کلی در پنجاه سال اخیر فرهنگ اصطلاحاتی درباره کانت به فارسی نداشته ایم. این اثر زمینه ساز محاوره فلاسفه و دانشجویان ما با کانت است و فلسفه این اندیشمند را برای آن روشن تر می کند. در واقع این اثر یک کتاب دم دستی و زمینه ساز مطالعات عمیق تر است که جای آن در زبان فارسی خالی بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما