loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده ای از آثار و سیره امام خمینی (س): امام زمان (عج)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

گردآورنده کتاب ف. مصباحی

تعداد صفحات : 34

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36589 10003022
27,000 24,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انسان، جلوه ای از ظهور حق و دارای یک حقیقت است. روح و جسم او مراتب مختلف این حقیقتند. انبیای الهی ظهور کردند تا انسان را به سرمنزل مقصود راهنمایی کنند لکن مقاومت و مخالفت نااهلان به آنان مجال وصول به کمال موفقیت نداد. و گرفتاری ها، مشکلات و معضلات انسان امروز نیز علی رغم تجهیز به علوم، فنون و تکنولوژی مدرن، ناشی از دور افتادن او از مکتب انبیاست.
استمرار اهداف انبیا، فقط توسط مصلحان و انسان های کاملی امکان پذیر است که بر حقایق عالم در ظاهر و باطن، آگاه و مظهر کامل اسما صفات حق تعالی در عالم ممکنند؛ و به این لحاظ در مکتب تشیع، امامت پس از نبوت و انتظار فرج آخرین امام معصوم معنا پیدا می کند.
نگرش امام نسبت به بعثت انبیا و ولایت اولیای معصوم، در اندیشه و عمل، به مسلمین و دین اسلام جان تازه ای بخشید. او تشیع را حقیقت اسلام و برافراشتن بیرق عدالت و مقابله با بت های زور و تزویر و ستم را شایسته منتظران امام عصر می پنداشت و انقلاب اسلامی ایران نتیجه این تفکر است.
اثر حاضر، گزیده ای از آثار و سیره امام خمینی درباره امام زمان، می باشد که شامل بخش های زیر است:
- بیانات و مکتوبات: اوصاف و خصوصیات امام عصر - انتظار فرج - نظارت بر اعمال شیعیان در عصر غیبت - برداشت های غلط از انتظار فرج
- خاطرات
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما