16,000
تومان
10 ٪
14,400
تومان
افزودن به سبد خرید

گزیده ای از آثار و سیره امام خمینی (س): امر به معروف و نهی از منکر

دسته بندی: بیانات و سیره عملی امام و رهبری

ناشر: موسسه چاپ و نشر عروج

تعداد صفحات: 48

3
فروش پیامکی این محصول
معرفی کتاب
مشخصات
نظرات کاربران
بریده های انتخابی شما

معرفی کتاب

تربیت انسان های موحد و عارفان به حق در جامعه ای که بر پایه عدالت و تقوا بنیان شده است، حاصل می گردد. تذکر، تنبه، توجه همگانی و مسئولیت عمومی، موجب اصلاح جامعه و دوری از آفت ها می گردد.
امر به معروف و نهی از منکر که در اسلام به عنوان یک تکلیف عمومی واجب شده است، حقایق را روشن ساخته و با هدایت افراد جامعه، بدعت ها را از بین میبرد و مقاومت در برابر گمراهی و باطل ایجاد میکند.
امام خمینی، که علمدار نهضت سرخ شجره طیبه اش در عصری است که هویت دینی و انسانی آن به اضمحلال کشانیده شده است، با آموخته هایش از قرآن و سیره معصومین احیاگر این واجب الهی است که در عمل و قول به احیای آن همت گماشتند و فراتر از چند پند و تذکر خصوصی در آثار فقهی و تمامی دستورات و فرامین خود، ضرورت آن را به مردم گوشزد نموده اند، که از آن جمله میتوان کتاب کشف اسرار و تحریرالوسیله، باب امر به معروف و نهی از منکر را نام برد.
اثر حاضر گزیده ای از آثار و اندیشه های حضرت امام در باب امر به معروف و نهی از منکر می باشد، که مشتمل بر بخش های زیر است:
- بیانات و مکتوبات: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر - آثار امر به معروف و نهی از منکر - نتایج ترک امر به معروف و نهی از منکر - وجوب امر و نهی - معروف ها - منکرها - موازین اخلاقی در امر به معروف و نهی از منکر - امر و نهی زبانی - امر و نهی عملی - خاطرات - فتاوا

اطلاعات کتاب

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

برای ثبت بریده ای از کتاب لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام