loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گزیده ای از آثار و سیره امام خمینی (س): امر به معروف و نهی از منکر

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

گردآورنده کتاب ف. مصباحی

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36591 10003022
16,000 14,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تربیت انسان های موحد و عارفان به حق در جامعه ای که بر پایه عدالت و تقوا بنیان شده است، حاصل می گردد. تذکر، تنبه، توجه همگانی و مسئولیت عمومی، موجب اصلاح جامعه و دوری از آفت ها می گردد.
امر به معروف و نهی از منکر که در اسلام به عنوان یک تکلیف عمومی واجب شده است، حقایق را روشن ساخته و با هدایت افراد جامعه، بدعت ها را از بین میبرد و مقاومت در برابر گمراهی و باطل ایجاد میکند.
امام خمینی، که علمدار نهضت سرخ شجره طیبه اش در عصری است که هویت دینی و انسانی آن به اضمحلال کشانیده شده است، با آموخته هایش از قرآن و سیره معصومین احیاگر این واجب الهی است که در عمل و قول به احیای آن همت گماشتند و فراتر از چند پند و تذکر خصوصی در آثار فقهی و تمامی دستورات و فرامین خود، ضرورت آن را به مردم گوشزد نموده اند، که از آن جمله میتوان کتاب کشف اسرار و تحریرالوسیله، باب امر به معروف و نهی از منکر را نام برد.
اثر حاضر گزیده ای از آثار و اندیشه های حضرت امام در باب امر به معروف و نهی از منکر می باشد، که مشتمل بر بخش های زیر است:
- بیانات و مکتوبات: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر - آثار امر به معروف و نهی از منکر - نتایج ترک امر به معروف و نهی از منکر - وجوب امر و نهی - معروف ها - منکرها - موازین اخلاقی در امر به معروف و نهی از منکر - امر و نهی زبانی - امر و نهی عملی - خاطرات - فتاوا
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما