loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همبستگی ملی و مشارکت عمومی از دیدگاه امام خمینی (س)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

گردآورنده کتاب موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 147

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 36667 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل سخنرانی ها، میزگردها و مقالات در این زمینه است. در مقدمه این کتاب آمده است: " اندیشه های حضرت امام در زمان حیات پربرکت خودشان در سراسر جهان گسترش یافت و بعد از رحلت ایشان، شاهد بازتاب تاثیرات اندیشه ایشان هستیم و آثار و برکات آن را به تدریج مشاهده می کنیم.

لذا دوره حاضر حتی نسبت به زمان حیات امام- تلاش علمی و فرهنگی بیش تری را در جهت بسط افکار و آثار ایشان می طلبد. از جمله شکل هایی که می توانیم در قالب آن، اندیشه های حضرت امام را تبیین کنیم و به بسط آن بپردازیم، همایش های کوتاه مدت است که جلسه حاضر برای تحقق این مهم تشکیل شده است. این کتاب دربر دارنده دو سخنرانی از آقایان دکتر محمدجواد نوروزی، قاضی زاده، با عنوان "وحدت ملی از دیدگاه امام خمینی(س)" و دو مقاله از دکتر شریف لک زایی با عنوان "آزادی و مشارکت سیاسی در اندیشه امام خمینی(س)" و دکتر غلامرضا بهروز لک با عنوان "نقش دین در همبستگی اجتماعی" است که پس از ارایه در مشست "همبستگی ملی و مشارکت عمومی" و نقد و بررسی و تحلیل شرکت کنندگان است."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما