loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیل رفتار رأی دهی در ایران: مطالعه موردی شهروندان تهرانی در انتخابات سال 1388-1387

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده عبدالمطلب عبدالله

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 380

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 37136 10003022
192,000 172,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع پژوهش حاضر، بررسی و تحلیل رفتار رأی دهندگان شهر تهران، در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی در سال های 1387 و 1388 است.
هدف از پژوهش حاضر، «فهم بهتر مشارکت شهروندان در ادوار گوناگون انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری، با اتّکا به مهم ترین منابع اجتماعی تبیین کننده مشارکت رأی دهی و عوامل انگیزشی تأثیرگذار بر شرکت مردم در انتخابات» عنوان شده است.
مطالب اثر در چهار فصل سامان دهی شده که فصل نخست، به شرح کلیات تحقیق اختصاص یافته است. در فصل دوم، مهم ترین نظریات، درباره مشارکت سیاسی و مشارکت انتخاباتی مرور شده و در فصل سوم، مهم ترین پژوهش های موجود در حوزه مشارکت رأی دهی تبیین شده است. در فصل پایانی نیز، گزارشی از یافته های پیمایشی ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما